Skrynnik’s disclosure

The journalist Alexander Rogatkin’s revelatory report about Yelena Skrynnik entitled "Powers that be" was broadcasted on the TV channel Russia 1. Second part of the film was showed later. The film authors argue that the corporation "Rosagroleasing" missed 39 billion rubles in the period when  Skrynnik was the head of the corporation.